У ТДМУ розпочато Тиждень іноземних мов

Цьогоріч у Тернопільському державному медичному університеті імені І.Горбачевського продовжують традицію проведення Тижня іноземних мов та культур (26-30 березня 2018 року), започатковану кафедрою іноземних мов. Відкриття тижня розпочалося 26 березня з презентації конкурсної виставки стіннівок та плакатів, виготовлених студентами першого та другого курсів.

Кожного дня студенти мають змогу поповнювати виставку своїми роботами. Серед представників медичного, стоматологічного та фармацевтичного факультетів і факультету іноземних студентів також проводиться конкурс «Ерудит – 2018». Упродовж тижня усі бажаючі молоді люди мають змогу відгадувати кросворди, ребуси, загадки, складати пазли, які розташовані на стінах у коридорі та аудиторіях. Проте основну увагу зосереджено на креативних заняттях з неординарними конкурсами, вікторинами, постановками, проектами та нестандартними формами роботи, що сприяє зацікавленості та підвищенню мотивації студентів до вивчення іноземних мов.

Основними заходами 26 березня 2018 року були інтерактивне заняття з латинської мови, організоване викладачами Гуменною І.Р. та Кічулою М.Я. зі студентами першого курсу (31 та 35 гр.) на тему «Who is better in Greek». Під час нього студенти мали змогу в ігровій формі перевірити набуті знання та навички з клінічної термінології. Робота зі студентами складалася з 5 основних блоків :

  1. Активізація логічного мислення.
  2. Сприйняття співрозмовників на слух.
  3. Вміння працювати в команді.
  4. Перевірка вивченого матеріалу.
  5. Розуміння і утворення клінічних термінів.

У ході заняття студенти показали високий рівень знань, інтелектуальної обізнаності з запропонованої тематики, вміння логічно та швидко висловлювати думки, злагоджено працювати у команді.

Зі студентами 57 групи другого курсу медичного факультету доцент Ворона І.I. провела конкурс на знання латинської мови “Nulla est doctrina sine lingua Latina”, який дав можливість в ігровій формі повторити, узагальнити, закріпити вивчений матеріал, перевірити набуті вміння та навички написання клінічних термінів та діагнозів. Також студентам пропонували цікаву інформацію, пов’язану з міфологічним походженням деяких медичних термінів. Учасники дуже творчо підійшли до конкурсу з виконання домашнього завдання “Здивуйте нас”. Вони підготували цікаві презентації слів латинського походження.

Жваву дискусію молодих вчених організували студенти 25 групи другого курсу медичного факультету під керівництвом викладача Колодницької О.Д., провівши конференцію на тему “Atopic dermatitis”. Усі учасники конференції грунтовно підготували власні доповіді, використовуючи різні засоби наочності, методи індивідуального та колективного творчого пошуку, а також метод контрольних запитань з метою удосконалення знань про патогенез, профілактику, діагностику та лікування найбільш розповсюдженої патології шкіри у дітей.

На занятті з англійської мови доцент Горпініч Т.І. разом з 16 групою першого курсу медичного факультету організувала інтелектуальну гру англійською мовою «Brain Battle». Під час інтерактивного заняття студенти англійською мовою розгадували загадки з різних галузей медицини, біології, історії медичної науки. Гра була спрямована не лише на розвиток вмінь спілкування англійською мовою, а й на підвищення мотивації студентів до навчання, формування у них вмінь спонтанно і логічно висловлювати свою думку, колективно співпрацювати.

На занятті англійської мови за професійним спрямуванням спільно із доцентом Прокоп І.А. своєю креативністю дивували студенти 7 групи другого курсу медичного факультету, влаштувавши коротку інсценізацію на тему «Об’єднані симптомами дерматиту». Роль «експертів дерматиту» виконували 4 міфічні персонажі: мольфар Кирило з Карпат, темна відьма з Румунських боліт, лікар-шарлатан з Британії, Дарт Вейдер з далекої-далекої галактики. Під час театралізованого дійства учасники і судді дізналися  один про одного багато нового і дивного. Проте єдине, що об’єднувало усіх – різні види дерматиту, зумовлені вірусом, який розпорошував мексиканський біотерорист Карліто Санчес. Варто зауважити, що прояви того чи іншого виду дерматиту у кожного з учасників залежали від їхнього характеру, психологічного стану, уподобань тощо.

Заняття доцента Паласюк Г.Б. з латинської мови у студентів першого курсу 7 групи медичного факультету базувалося на застосуванні технологій кооперативного навчання. Студенти удосконалювали навички роботи у малих групах, необхідні у їх подальшій професійній діяльності; удосконалювали вміння самостійно організовувати процес здобуття знань. Робота викладача спрямовувалась на активний пошук і критичний аналіз студентами необхідної інформації, досягнення не лише когнітивної, а й мотиваційної і емоційної мети.