Меню Закрити

Тиждень іноземних мов у ТДМУ

Упродовж п’яти днів, а саме з 27 по 31 березня 2017 року на кафедрі іноземних мов тривало свято – Тиждень іноземних мов, адже мета кафедри – сприяння навчальній, науковій і творчій діяльності студентів та формування високоосвіченої інтелектуально-розвиненої людини. Тож студенти медичного, стоматологічного та фармацевтичного факультетів мали можливість проявити себе й удосконалюватися у різних напрямах, навчатися і навчати один одного, що урізноманітнює студентське життя.

Увесь тиждень був насичений креативними заняттями, цікавими зустрічами, неординарними змаганнями, проектами, конкурсами та нестандартними формами роботи, що сприяло підвищенню мотивації студентів до вивчення іноземної мови, розвитку у них навичок і вмінь усного та письмового спілкування, творчого мислення, самостійності.

1.1

1.2

2

Відкриття Тижня іноземних мов розпочалося з урочистого виконання студентського гімну Gaudeamus та презентації конкурсної виставки стінгазет та плакатів, виготовлених студентами першого та другого курсів. Вже перший день Тижня був насиченим і цікавим. Зокрема, було проведено круглі столи на тему “Foreign languages and their importance for a modern doctor”, «Значення латинської мови у сучасному суспільстві», в ході якого студенти проаналізували відеоролик про важливість вивчення класичних мов, презентували стінгазету, розповіли історію одного із символів медицини – посоху Асклепія.

3 4 5

Добрим початком першого дня Тижня стала зустріч з ветераном кафедри іноземних мов, завідувачем кафедри з 1995 по 2000 рр. М.М.Закалюжним. Мирослав Миколайович, людина з величезним педагогічним досвідом та глибокою ерудицією, забезпечив змістовну і натхненну дискусію зі студентами.

Основними заходами вівторка, 28 березня, були Міжнародний науковий форум молодих вчених на тему: «Сучасні стратегії діагностики, лікування та профілактики захворювань сечовидільної системи» за участю представників з України, Польщі, Великої Британії, Канади, Японії, Індії, Нової Зеландії тощо (кожен студент представляв певну країну), конкурс наукових проектів з англійської на тему «Медичні заклади в світі», конкурс проектів з латинської мови, конкурс на знання латинських крилатих виразів.

14 15 16 17 18

Справжньою родзинкою Тижня іноземних мов стала гра «Що? Де? Коли?», в ході якої студенти мали змогу позмагатися англійською мовою у розв’язуванні інтелектуальних завдань з медицини. 23 група другого курсу медичного факультету здобула впевнену перемогу у грі і була відзначена грамотою від кафедри.

У середу 29 березня, студенти та викладачі кафедри продовжили цікаву та творчу співпрацю. На заняттях з латинської мови студенти в ігровій формі вивчали клінічні терміни, презентували міфологічне походження анатомічних та клінічних термінів, декламували вірші й здійснювали аналіз наявних у них дієслівних форм. Неймовірно емоційно пройшов конкурс «Вгадай латинський афоризм за малюнком».

11 12 13

На заняттях з англійської, німецької та французької мов студенти спробували себе в ролі викладачів. Ґрунтовно опрацювавши матеріал, вони підготували для одногрупників цікаві творчі завдання, головоломки, ребуси, кросворди і солодкі призи як винагороду. Окрім цього, студенти переглянули й обговорили цікаві тематичні відеофільми, готували презентації, анаграми, кросворди та вірші до теми занять, що сприяло організації цілеспрямованого повторення та закріплення навчального матеріалу, актуалізації самостійної роботи, вдосконалення сформованих мовленнєвих умінь та навичок, удосконаленню навичок і вмінь набутих на практичних заняттях з клінічних дисциплін. Малюнкові слайди, таблиці, анаграми, схеми, що використовувалися на заняттях, та детальні коментарі до них, висвітлювали питання анатомії та фізіології людини і були спрямовані на формування навичок й умінь професійного іншомовного монологічного та діалогічного мовлення студентів, на збагачення словникового запасу найуживанішими медичними термінами.

7 8 9 10

Впродовж тижня особливо захоплюючою формою роботи для студентів було проведення брейн-рингу, в ході якого команди намагалися випередити одна одну у розв’язанні інтелектуальних завдань із медицини іноземними мовами.

У четвер, 30 березня студенти-другокурсники переконливо довели, що вивчення клінічної термінології на заняттях латинської мови є не лише необхідною передумовою професійної компетенції майбутніх медиків, але і захопливим та цікавим дійством. Надзвичайно цікаво представили студенти терміни, які мають міфологічне походження. Особливо яскраво звучав міф про «Психею та Амура», що дало розуміння клінічних термінів із грецьким терміноелементом «psyche» – «душа». Талант студентів просто вражає, адже вони не просто розповідали цікаву інформацію та аналізували значення термінів, а представили картину за мотивами міфу. Виконання студентом пісні латинською мовою під акомпанемент гітари стало вагомим доказом того, що латинь не є «мертвою» мовою.

19 20 21 22

На заняттях з німецької мови студенти організували змагання проектів на тему «Медичні заклади в країнах ЄС» (група 11 другого курсу медичного факультету), здійснивши глибокий науковий пошук з метою вивчення зарубіжного досвіду медичної освіти, провели конкурс віртуальних програм із завданнями на аудіювання, розуміння та говоріння на медичну тематику. Креативними виявилися і студенти-другокурсники 16 групи того ж факультету, які зняли відеофільм німецькою мовою про надання першої медичної допомоги.

Кульмінацією дня був круглий стіл з волонтерами молодіжної освітньої організації AISEC, які забезпечивши невимушену атмосферу співпраці, у цікавій ігровій формі провели нестандартний майстер-клас щодо ролі англійської мови в сучасному світі.

Окрім цього, в межах Тижня іноземних мов було проведено конкурс на знання англійської, німецької та латинської мов. Студентам було запропоновано завдання підвищеної складності, на основі результатів виконання робіт було обрано переможців.

Закриттям Тижня іноземних мов став концерт та церемонія нагородження переможців у різних номінаціях та конкурсах. Присутні на заключному концерті змогли переконатися, що іноземні мови – це не лише конспекти, підготовка до семінарів і практичних занять , але й чарівна пісня, що вміщує в собі і любов до коханого, і ніжні запахи землі, і волелюбні думи; і поетичне слово, і народний індійський танець. Ми навіть не могли уявити, скільки талантів виховує наш університет! Серед наших студентів є співаки, танцюристи, поети, художники, музиканти, гумористи – всі вони мали можливість продемонструвати свої здібності в рамках Тижня іноземних мов англійською, німецькою, французькою та латинською мовами і знайти прихильників свого таланту.

23 24 25 26 27 28 29

Родзинкою заходу стало виконання пісні «Someone like you» майбутньою студенткою ТДМУ, а сьогодні ученицею Тернопільської спеціалізованої школи з поглибленим вивченням іноземних мов імені Володимира Вихруща № 17 Мар’яною Максимишин, яка акомпанувала виконання своєї пісні грою на скрипці. Бурхливу реакцію присутніх викликала пісня «Україна – це я» у виконанні студентів-іноземців. Разом з ними співала вся глядацька аудиторія.

30

31

На завершення Тижня іноземних мов завідувач кафедри Надія Федчишин привітала словами подяки та побажаннями німецькою мовою всіх присутніх на цьому дійстві й наголосила на вагомості вивчення іноземних мов.

32

33

Відтак переможцям у різних номінаціях вона вручила грамоти й відзнаки та подякувала організаторам і учасникам заходу.

Подала інфорамцію кафедра іноземних мов.