Фармако-технологічні дослідження лікарських засобів
Кафедра управління та економіки фармації з технологією ліків
Відповідальний за впровадження – доц. Белей Н.М.
Розподіл годин (практичні заняття, лекції, самостійна робота): лекції 10 год., практичні заняття 40 год., самостійна робота 70 год.
Короткий опис дисципліни. При розробці складу і технології нових, а також вдосконалення вже існуючих препаратів, необхідно проводити комплексні технологічні дослідженні якісних і кількісних факторів, їх можливих взаємодій на кінцеву якість готового продукту. Фармако-технологічні дослідження мають визначальний вплив на показники якості лікарських форм, а також умови зберігання, термін придатності і ефективність лікарського засобу. Метою вивчення дисципліни є формування у аспірантів системи знань про методи дослідження фармако-технологічних властивостей активних фармацевтичних інгредієнтів і їх сумішей з допоміжними речовинами і вплив їх на вибір складу, методи і способи одержання, технологію і режими технологічних стадій, а також на вибір виду лікарської форми і упаковки, способу застосування лікарського засобу. Аспіранти отримають необхідний обсяг теоретичних знань і практичних навиків, відповідно до освітньо-кваліфікаційної характеристики, для подальшого проведення експериментальних досліджень при розробці складу і технології лікарських препаратів у відповідності з календарним планом виконання дисертаційної роботи.
Дисципліна забезпечує набуття компетентностей:
- Інтегральна: Здатність особи розв’язувати комплексні проблеми в галузі професійної та дослідницько-інноваційної діяльності, що передбачає глибоке переосмислення наявних та створення нових цілісних знань та професійної практики; проводити незалежне оригінальне наукове дослідження та здійснювати педагогічну, професійну, дослідницьку та інноваційну діяльність в галузі медицини.
- Загальні:
1) Здатність до вдосконалення та розвитку власного інтелектуального та загальнокультурного рівню.
2) Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
4) Здатність до спілкування і роботи у професійному середовищі та з представниками інших професій у національному та міжнародному контексті.
3) Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми, здатність генерувати нові ідеї.
4) Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт.
5) Вміння планувати та управляти часом.
- Спеціальні (фахові):
1) Глибокі знання і систематичне розуміння предметної області за напрямом та тематикою наукових досліджень у галузі медицини, майбутньої професійної діяльності у сфері вищої медичної освіти.
2) Здатність обирати методи та критерії оцінки досліджуваних феноменів та процесів в галузі медицини відповідно до цілей та завдань наукового проекту.
3) Застосовувати науково-професійні знання; формулювати ідеї, концепції з метою використання в роботі освітнього та наукового спрямування.
4) Демонструвати знання технології вцілому і методів певної сфери наукових інтересів, зокрема.
5) Інтерпретувати та аналізувати інформацію, конкретно оцінювати нові й складні явища та проблеми з науковою точністю критично, самостійно і творчо.
6) Виявляти невирішені проблеми у предметній області медицини та визначати шляхи їх вирішення
7) Самостійно і критично проводити аналіз і синтез наукових даних.
8) Використовувати результати наукових досліджень в медичній практиці, освітньому процесі та суспільстві.