Меню Закрити

ДО УВАГИ СТУДЕНТІВ!

ШАНОВНІ СТУДЕНТИ!

Просимо Вас взяти участь у анкетування із визначення якості навчання за минулий навчальний рік, аналіз яких допоможе підвищити рівень ефективності навчання студентів та дасть можливість виділити кращих лекторів, викладачів та дисципліни за попередній навчальний рік.

Цього року анкетування проходитиме дистанційно через інструмент Google-forms. Для проходження анкетування просимо вас перейти за посиланням та обрати факультет та курс, за який ви будете проходити анкетування:

https://eq-sector.tdmu.edu.ua/рейтингове-анкетування (для вітчизняних студентів)

https://eq-sector.tdmu.edu.ua/rating-survey (для іноземних студентів)

Нагадуємо, що кожен студент проходить анкетування за попередній навчальний рік. Тобто, студенти 2 курсу проходять анкетування за 1 курс і т. д.

Опитування є анонімним!!! Відповідальність за це несе відділ внутрішнього забезпечення якості вищої освіти.

Уважно читайте кожне питання!

Вказуйте будь-ласка при визначенні рейтингу викладачів (лекторів, кафедр) місце, яке ви їм віддаєте (№1, №2 і тд.), або ж записуйте прізвища та назви дисциплін в порядку зниження рейтингового місце (найкращий, кращий і т.д.) при виборі найкращих, і відповідно зростання рейтингу (найгірший, гірший і т.д.) при виборі найгірших.

Результати опитування опрацьовуються лише відділом внутрішнього забезпечення якості вищої освіти. З рейтинговими списками можна ознайомитись на сторінці: https://eq-sector.tdmu.edu.ua/моніторинг-якості-освітньої-діяльності/оцінювання-здобувачами-вищої-освіти-якості-освітньої-діяльності-при-вивчені

Рекомендації стосовно покращення якості освіти після узгодження із студентським парламентом надсилаються адміністрації університету, деканам відповідних факультетів та гарантам освітніх програм.

Результати опитування використовуються для:

– формування рейтингу викладачів та фінансової стимуляції їх роботи;

– покращення якості навчального процесу в університеті та на факультетах;

– оновлення освітніх програм;

– формування плану перевірок кафедр;

– формування навчального плану;

– при плануванні підвищення кваліфікації викладачів;

– вирішення адміністрацією кадрових питань.

Дякуємо Вам за активну участь! Усі ваші відповіді будуть обов’язково враховані!