Студенти спеціальності «Фізична реабілітація» організували заняття з вихованцями навчально-реабілітаційного центру

Надзвичайної уваги, любові і професійної допомоги з боку різних фахівців потребують діти з обмеженими можливостями. Сьогодні у Тернопільському національному медичному університеті цю турботу дають студенти спеціальності «Фізична реабілітація», які зможуть працювати з особливими дітками як лікарі-реабілітологи.

Важливою умовою ефективного навчання, виховання, розвитку і корекції дітей з психофізичними порушеннями є педагогічна компетентність фахівців, які з ними  займаються. Тому, за підсумками вивчення дисципліни «Корекційна педагогіка» з ініціативи доцента кафедри педагогіки вищої школи та суспільних дисциплін Ольги Христенко  студенти 4 курсу Руслана Бесага, Валентина Віннікова, Руслан Ващенко, Олена Груб’як, Юлія Котик, Лідія Лещук, Валерій Обрядін, Дмитро Окушко, Вікторія Полейчук та Ірина Скірка провели заняття з вихованцями Тернопільського обласного навчально-реабілітаційного центру.

Опинившись в оточенні молодших школярів з обмеженими можливостями, майбутні лікарі-реабілітологи мали змогу застосувати на практиці свої педагогічні уміння та майстерність. Налагодити контакт з особливою дитиною, залучити її до посильної навчальної та ігрової діяльності, забезпечити доброзичливу дружню атмосферу в цьому розмаїтому дитячому колективі – такі були основні завдання четвертокурсників, з якими вони справилися на «відмінно».

Перше, що відчувають діти – це любов і доброзичливість педагогів, лікарів, переконалися майбутні реабілітологи. Тільки так можна викликати довіру дитини, знаходити сили і натхнення працювати з нею.

Упродовж заняття вихованці центру виконували вправи лікувальної гімнастики, співали, відгадували загадки, вчилися представляти себе. Оцінкою за дитячі зусилля стали солодкі гостинці, а студенти отримали цінний досвід педагогічної практики в умовах спеціалізованого закладу освіти.

Педагогічні вміння роботи з особливими дітьми стануть у пригоді майбутнім фахівцям також з огляду на запровадження інклюзивного навчання, що виступає одним із пріоритетів сучасної освітньої політики.

Інформацію подала Ольга Христинко.