Меню Закрити

Участь викладача ТНМУ у семінарі «Anesthesiology and Intensive Care»

Асистент кафедри медицини катастроф та військової медицини Тернопільського національного медичного університету імені І.Горбачевського Богдана Перевізник взяла участь у семінарі «Anesthesiology and Intensive Care» на базі Open Medical Institute (OMI) у Зальцбурзі (Австрія) з 1 травня 2022 р. по 7 травня 2022 р.

Open Medical Institute є міжнародною ініціативою для медичних працівників різних галузей клінічної медицини. Програму засновано в 1993 році двома організаціями American Austrian Foundation та Open Society Foundations у тісній співпраці з однією провідних американських медичних шкіл Weill Cornell Medicine. З 1993 року ОМІ забезпечило проведення навчань та семінарів для понад 25 000 клініцистів зs 129 різних країн.

Програма цього семінару з анестезіології та інтенсивної терапії включала в себе семиденний інтенсив на різні теми, зокрема принципи фармакології в загальній анестезії, методи регіонарної аналгезії та анестезії, периопераційна оксигенотерапія, ресусцитація при масивних травмах та кровотечах, анестезія в травмі, периопераційна інфузійна терапія, а також основні аспекти токсикології. Загалом прочитано 21 лекцію провідними науковцями та клініцистами з США, Австрії та Великої Британії. Учасниками семінару були 32 лікарі з 22 країн.

У рамках цього семінару фахівці обговорили основні сучасні клінічні дослідження в галузі анестезіології та інтенсивної терапії з метою покращення безпеки пацієнта, а також впровадження доказових методів діагностики та терапії.

Додатково під час семінару був проведений воркшоп, де кожен з 32 учасників презентував клінічний випадок з власної практики. 6 найкращих доповідей професорсько-викладацький склад курсу відібрав як найкращі кейси. Представлена презентація клінічного випадку Богдани Перевізник на тему «Multi Drug Overdose» потрапила до списку шести кращих доповідей, записана в бібліотеку OMI Case Library та окремо відмічена додатковою відзнакою.

Участь у цьому заході є ваговим досвідом, що дало можливість отримати профільні знання, які будуть активно імплементуватися в освітній процес, а також в індивідуальну лікарську практику.