Меню Закрити

Викладачка ТНМУ взяла участь у конференції Міжнародної асоціації з освіти фахівців з охорони здоров’я

27-31 серпня 2022 року відбулася щорічна конференція АМЕЕ, одна з найбільших конференцій з медичної освіти в світі, організована Міжнародною асоціацією з освіти фахівців з охорони здоров’я, яка цьогоріч є ювілейною і відзначила своє 50-ти ліття (https://web-eur.cvent.com/event/a1fb1d48-3957-4538-ac2a-d904edd716c5/summary).

Конференція проходила у змішаному форматі: дистанційно в Ліоні (Франція) і наживо.

Завдяки підтримці Україно-Швейцарського проекту «Розвиток медичної освіти в Україні» викладачка нашого університету, доцентка, в.о. керівника центру вдосконалення педагогічної та фахової майстерності викладачів Софія Гусак мала можливість взяти участь у цій конференції віддалено.

Програма заходу була насичена – 250 сесій та 1200 спікерів з усіх куточків світу.

Кожного дня з 4.00 до 23.00 за Київським часом була можливість долучитися до воркшопів, вебінарів, тренінгів. Найцікавішою була участь у воркшопах. Невелика кількість учасників, 20-30 осіб, сприяла роботі в малих групах, практикуванні цифрових інструментів, груповій роботі.

На конференції було представлено сучасні освітні тренди, можливості дистанційної освіти та найсучасніші цифрові інструменти, цікаві методики викладання, як наприклад  Flipped classroom – «перевернутий» клас, коли студенти вивчають новий матеріал вдома, а на занятті лише відпрацьовують практичні навички та матеріал або co-creating (тісна співпраця в навчальному процесі між викладачами та студентами), лекції, які спільно з викладачами ведуть лікарі-інтерни або студенти старших курсів. Дуже цікаво також  було представлено досвід використання Learning Stations (навчальних станцій) як альтернативи традиційним лекціям та лекційним аудиторіям.

Дистанційна освіта в світі продовжує стрімко розвиватися. Популярними є digital  educational escape room (цифрові освітні квест кімнати), які роблять навчальний процес інтерактивним, захоплюючим та цікавим та відкривають широкі можливості студентам для творчості. Зауважу, що цифрові квест кімнати можна створювати і на платформі MS Teams, яку наш університет використовує для онлайн навчання.

Також актуальною та пізнавальною  була доповідь колег з Малайзії щодо можливостей віртуального складання ОСКІ під час віддаленого навчання, з участю стандартизованого пацієнта та оцінкою компетентностей студентів. Обговорення цієї теми: методики, тренування  стандартизованого пацієнта, оцінювання викликало дуже жваву і цікаву дискусію.

Загалом, це був дуже корисний досвід, а віртуальне знайомство з колегами зі всього світу є унікальним і мабуть найбільш цінним підсумком освітянської конференції.

Висловлюю вдячність Україно-Швейцарському проекту https://mededu.org.ua/purpose/ за надану можливість взяти участь у цьому заході.