Skip to content

“Erasmus+ “Digi-CHange””

  • Назва проекту Erasmus+ KA2 CBHE Strand 2 № 101233888 «Цифрова трансформація для вдосконалення медичного курикулуму (Digital Transformation and Curriculum Development for Healthcare Teams – “Digi-Change”) »
  • Коротка назва проекту: Digi-Change
  • Пріоритет: вища освіта.
  • Тривалість проекту: .
  • Програма фінансування ЄС:  Програма Еразмус+
  • Сума гранту програми Еразмус+ (CBHE): 796 467,96.00  євро.

Тбіліська медична академія

імені Петре Шотадзе, Грузія

web-site: https://tma.edu.ge/

Координатор та Генеральний менеджер:

Ekaterina Kldiashvili

Tel: 
Email:

  1. Тбіліська медична академія імені П. Шотадзе (Тбілісі, Грузія), головний представник та координатор проекту – Ekaterina Kldiashvili.
  2. Державний університет «ILIA» (Тбілісі, Грузія), головний представник – Salome Shedania.
  3. Національний центр експериментальної та клінічної хірургії імені
    К. Еріставі (Тбілісі, Грузія), головний представник – медичний директор центру Dr Nikoloz Chaduneli.
  4. Тернопільський національний медичний університет імені
    І.Я. Горбачевського Міністерства охорони здоров’я України (Тернопіль, Україна).
  5. Вінницький національний медичний університет імені М.І. Пирогова (Вінниця, Україна), головний представник – Олександр Нікольський.
  6. Ризький технічний університет (Рига, Латвія), головний представник – Andrejs Romanovs.
  7. Дублінський міський університет (Дублін, Ірландія), головний представник – Dr Daniela Lehwaldt.
  8. Академія «INFOR ELEA» (Турин, Італія), головний представник – Carlo Colomba.
  • Реформа курикулуму, спрямована на розробку концепції цифровізації медичного курикулуму. Метою є реформа традиційних медичних програм
    з включенням концепцій та технологій цифрового здоров’я. Основний принцип полягає в представленні та інтеграції цих концепцій цифрового здоров’я в відповідних навчальних курсах. Мета не полягає в тому,
    щоб навчати темам цифрового здоров’я в рамках конкретних навчальних курсів, а у сприянні розвитку навичок, необхідних для професійної практики в цифровому здоров’ї та застосування його рішень. Як результат, елементи цифрового здоров’я будуть представлені в медичному курикулумі як «ланцюг знань». Підхід є інтегративним (вертикальна та горизонтальна інтеграція)
    і забезпечує масштабну цифрову трансформацію медичного курикулуму.
  • Розробка лабораторій Digi-CHange в закладах вищої освіти (ЗВО) партнерських країн. Ідентифікуються та закуповуються відповідні апаратні та програмні рішення, необхідні для цифрового «ланцюга знань» медичного курикулуму. Акцент робиться на рішеннях, необхідних для практичного застосування (наприклад, дерматоскоп, цифровий сканер слайдів тощо),
    а також на розвитку професійної комунікації в цифровому середовищі. Зокрема, підкреслюються діагностичні підходи та алгоритми, які забезпечують віддалену комунікацію пацієнта та лікаря.
  • Розробка мережі Digi-CHange для співпраці лабораторій цифрових навичок. Створюється мережа Digi-CHange для забезпечення співпраці
    та спільної діяльності лабораторій цифрових навичок ЗВО партнерських країн. Ці діяльності включають, але не обмежуються спільними освітніми
    та оцінювальними заходами. Промисловість є частиною мережі та вносить свій вклад у реалізацію «промислових практичних та наукових стажувань»
    та «підприємництва». Мережа також використовується для опції віртуальної мобільності.
  • Розробка симуляцій на основі штучного інтелекту, специфічних для медичного курикулуму. Визначаються можливості застосування штучного інтелекту в медичному курикулумі. Ідентифікуються відповідні алгоритми штучного інтелекту та розробляється концепція їх інтеграції в медичний курикулум. Особлива увага приділяється розробці підходів до діагностики
    з підтримкою штучного інтелекту та покращених освітніх застосувань
    за допомогою штучного інтелекту.
  • Розробка методології та інструментів оцінки компетентностей
    у цифровому здоров’ї.
    Ідентифікуються знання та компетентності, специфічні для цифрового здоров’я, що розвиваються через «ланцюг знань» цифрового здоров’я медичного курикулуму. Розробляється надійна система оцінки, яка відображає різноманітні виміри професіоналізму, характерні для цифрового здоров’я, і забезпечує об’єктивну оцінку.
  • Підвищення обізнаності щодо цифрового здоров’я. Виконується стратегічна комунікація щодо трансформаційного потенціалу цифрового здоров’я
    та переваг інтеграції штучного інтелекту в медичний курикулум. Комунікація здійснюється згідно з розробленою стратегією і з акцентом на конкретні цільові групи (наприклад, медичні працівники, суспільство, політики тощо).

Проєкт Digi-Change наголошує на міждисциплінарній співпраці лікарів і медсестер з метою ефективного використання цифрових технологій для покращення результатів лікування пацієнтів та надання медичної допомоги. Для забезпечення цього необхідно створити умови для безперервного навчання медичних працівників. З огляду на загальний дефіцит медсестер (Україна посідає 73-тє місце, а Грузія – 135-те серед 193 країн з гострою потребою в медсестрах) та підвищений попит на професійно компетентних медсестер, заходи з безперервного навчання в рамках проєкту Digi-Change спрямовані на медсестер і мають на меті підвищити їхні компетенції в галузі цифрової охорони здоров’я та адаптацію до мінливого ландшафту системи охорони здоров’я. В Ірландії забезпеченість медсестринським персоналом є відносно стабільною: 12,7 практикуючих медсестер на 1000 осіб у порівнянні з середнім показником ОЕСР 9,2 практикуючих медсестер на 1000 осіб, що буде корисним з точки зору цифрових компетенцій і навичок, доступних для створення мереж і розвитку результатів проєкту. Таким чином, проєкт Digi-Change представляє інноваційний підхід міжпрофесійної співпраці в медичній освіті. Це підхід, який забезпечує спільну роботу викладачів медичної та медсестринської освіти, а також представників технологічної та галузевої галузей для розробки та впровадження найкращої освітньої моделі медицини та медсестринства.

             Проект Digi-CHange представляє спільний підхід, який виходить за межі традиційних шаблонів, сприяє командній роботі та комунікації між лікарями, медсестрами, технологічними фахівцями та представниками медичної галузі. Цілі Digi-CHange є багатогранними і відображають комплексний підхід, який реалізується у співпраці з промисловістю. Зацікавлені сторони беруть участь у реалізації всіх завдань проекту. Таким чином, відповідно до головного пріоритету Європейської Комісії – цифрової трансформації, Digi-CHange стратегічно спрямований на зміцнення освіти за допомогою передових цифрових технологій. Відповідність проєкту тематиці цільового конкурсу можна представити наступним чином:

    1) Інновації у вищій освіті: Digi-CHange є інноваційною ініціативою, спрямованою на реформування освіти в галузі охорони здоров’я (медицини та медсестринства) шляхом використання цифрових інструментів і методологій, а також впровадження мультидисциплінарного командного підходу. Проєкт активно впроваджує інноваційні елементи в навчальні програми для лікарів та медсестер. Крім того, проєкт Digi-CHange сприяє розвитку цифрових навичок та навчанню впродовж життя у вищих навчальних закладах.

    2) Відповідність ринку праці: Digi-Change забезпечує співпрацю академічних кіл та промисловості з метою підвищення відповідності вищої освіти потребам ринку праці. Проєкт долає розрив між академічним середовищем та практичними вимогами і потребами сектору охорони здоров’я. Проект Digi-CHange також забезпечує залучення представників промисловості до процесів вищої освіти (вирішується основний пріоритет – стале зростання та робочі місця).

  • “WP 001 Digital health integration in healthcare curriculum” – Інтеграція цифрового здоров’я в навчальну програму з охорони здоров’я
    (10,314.00 €);
  • “WP 002 Establishment and networking of Digi-CHange Labs” – Створення
    та налагодження спільної мережі лабораторій цифрової трансформації
    (64,762.00 €);
  • “WP 003 Artificial intelligence-based simulations for healthcare curriculum” – Розробка симуляції на основі штучного інтелекту для навчальної програми
    з охорони здоров’я (4,813.00 €);
  • “WP 004 Digital health competencies assessment methodology and tools” – Розробка методології та інструментів оцінки компетенцій у сфері цифрової охорони здоров’я (12,420.00 €);
  • “WP 005 Dissemination and communication with digital health awareness campaign” – Поширення результатів проекту та комунікація з цифровою кампанією щодо підвищення обізнаності про здоров’я (6,884.00 €);
  • “WP 006 Project management and coordination” – Управління та координація проекту (6,947.00 €).

Загальна сума гранту –  796 467,96.00 €

Загальна сума гранту для ТНМУ – 106,139.46 €

Тернопільський національний медичний університет імені І.Я. Горбачевського Міністерства охорони здоров’я України

Лісничук Наталія Євгенівна

Контакти:

тел: + 

Email-адреса: