Skip to content

НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНА РОБОТА

Навчально-методична робота кафедр інституту проводиться у відповідності до затверджених робочих навчальних планів. Навчання студентів здійснювалось як за стрічковою системою (для студентів 1-го – 3-го курсів медичного, стоматологічного, фармацевтичного факультетів) так і за системою «єдиного дня» (для студентів 4 курсу медичного факультету та студентів фармацевтичного факультету, які навчаються на заочній формі навчання).


Студенти третього курсу медичного факультету та доц. Пелих В.Є. під час проведення практичного заняття


Заняття зі студентами другого курсу спеціальності “Медицина” проводить професор кафедри іноземних мов Т.І. Хвалибога

Доц. кафедри медицини катастроф та військової медицини В.В. Шацький  демонструє студентам нову маніпуляцію

Студенти 2 курсу медичного факультету відпрацьовують застосування назофарингіальної трубки на манекені

Заняття з латинської мови проводить завідувач кафедри іноземних мов проф. Н. О. Федчишин

Практичне заняття зі студентами стоматологічного факультету проводить доц. кафедри медичної фізики діагностичного та лікувального обладнання доц. О.А.Багрій-Заяць

Практичне заняття зі студентами 2 курсу медичного факультету проводить завідувач кафедри медицини катастроф та військової медицини доц. В.В. Лотоцький

Семінарське заняття зі студентами медичного факультету проводить доц. кафедри педагогіки вищої школи та суспільних дисциплін Н.М. Калинюк

Всі лекції, які читаються українською та англійською мовами та забезпечені мультимедійними презентаціями та відеосупроводом.

Лекцію для вітчизняних студентів читає завідувач кафедри медичної фізики діагностичного та лікувального обладнання  проф. Ю.А. Рудяк

Відеолекцію для іноземних студентів читає завідувач кафедри патологічної фізіології проф. О.В. Денефіль

Щорічно викладачі кафедр інституту проводять оновлення інформації, яка    розташована на платформі Moodle веб-порталу університету: «Матеріали для підготовки студентів до лекцій», «Презентації лекцій», «Матеріали для підготовки студентів до практичних занять», найновішою інформацією із використанням великої кількості рисунків, графіків, відеофільмів. Студенти мають вільний доступ до них через Інтранет-мережу цілодобово.
Для студентів-парамедиків додатково розроблені алгоритми, прості та складні симуляційні сценарії, контрольні листи з різних аспектів екстреної медичної допомоги. В методичних матеріалах для викладачів зазначено перелік оснащення та розхідних матеріалів для кожного заняття.

 Ас. А.М. Черватюк знайомить з обладнанням, яке буде використано з під час практичного заняття обладнанням, яке буде використано студентів

 Ас. О.О. Прохоренко веде сценарій з кваліфікованих заходів реанімації

Заняття в міжкафедральному  навчально-тренінговому у центрі

У навчальному процесі широко застосовується дистанційний тестовий контроль знань який ефективно використовується для визначення вихідного рівня знань з усіх тем дисципліни. Тестові завдання, ситуаційні задачі постійно поповнюються та оновлюються. Створені тестові завдання увійшли до загально-університетської бази завдань для проведення єдиних семестрових іспитів та диференційованих заліків. Після кожної екзаменаційної сесії із бази видаляються невалідні тестові завдання та замінюються на нові.

У роботі інституту акцентовано увагу на засвоєння та оволодіння студентами практичних навичок, що свідчить про практично орієнтоване спрямування навчального процесу. У відповідності до затверджених МОЗ України Галузевих стандартів вищої освіти на кафедрах інституту створені переліки засвоєння практичних навичок, які внесені у лінії практичних навичок (матрикули).

Доц. О.О. Кулянда під час прийняття практичних навичок у студентів третього курсу медичного факультету

Доц. О.Б. Сван веде сценарій з кваліфікованих заходів реанімації

 Ас. О.О. Прохоренко веде сценарій з кваліфікованих заходів реанімації

Навіть в період епідемії COVID19 для підготовки до державного екзамену, студентам-парамедикам був зорганізований навчальний збір на базі НОК «Червона калина», під час якого студенти мали змогу відпрацювати ключові практичні навички та компетенції з екстреної медичної допомоги, а також взяли участь у ліквідації медико-санітарних наслідків масового випадку під час спільних оперативно-тактичних навчань з ДСНС та Національною поліцією.

Під час занять в НОК «Червона калина»

За результатами опитування студентів щорічно викладачі кафедр на основі рішень Циклової методичної комісії вносять зміни в освітньо-професійні програми відповідно до запитів студентів. Це сприяє формуванні індивідуальної освітньої траєкторії студента. Також, за запитами студентів кафедри зорганізовують окремі практичні заняття з окремих тем, які безпосередньо стосуються їхньої практичної діяльності. Зокрема, студентам-парамедикам було проведено заняття з рятування на воді, з психологічних аспектів медицини катастроф спільно з психологами ДСНС.


Під час заняття з рятування на воді


Заняття з психологом ДСНС

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

 В інституті значна увага приділяється підвищенню професійного рівня викладачів. Кожні 5 років викладачі кафедр підвищують кваліфікацію на ФПК у відповідності до затвердженого плану. Підвищення кваліфікації викладачів на кафедрах проводиться шляхом відвідування навчальних семінарів щодо методики викладання інноваційних технологій, стажуванні у вітчизняних та закордонних наукових центрах.


Проф. І. М. Мельничук на тренінгу з педагогіки


Проф. Н.О. Федчишин бере участь у складі міжнародної робочої групи проекту Fthi-Grund-Bildung

Доц. О.Д. Колодницька на фаховому стажуванні з педагогіки. Республіка  Словенія

Доц. Я.М. Нахаєва на фаховому  стажуванні з педагогіки. Республіка  Словенія

Викладачі кафедри екстреної та симуляційної медицини протягом 2020-2021р. активно вдосконалювали свою педагогічну та професійну майстерність у Європейській раді реанімації. На сьогодні в Тернопільському національному медичному університеті імені І.Я.Горбачевського працюють 5 Fuul Instructor спеціалізованих заходів реанімації (ALS), 10 Fuul Instructor з базової реанімації (BLS) та 3 директори курсів. Ряд з них пройшли Generis Instructor Cource»