Skip to content

проєкт MultiCultiMed

  • Назва проекту “ Сучасна мультикультурна освіта для студентів медиків та студентів інших медичних спеціальностей – MultiCultiMed ”
  • Коротка назва проекту: ” MultiCultiMed”
  • Пріоритет: вища освіта.
  • Тривалість проекту: 01.09.2024 – 28.02.2027.
  • Програма фінансування ЄС:  Програма Еразмус+
  • Сума гранту програми Еразмус+ (CBHE): 400000.00 євро.
  1. Студенти медичних університетів, які вивчають медичні дисципліни та науки про здоров’я (в тому числі медсестринство, акушерство, медичний порятунок, психологію здоров’я, фізіотерапію, дієтологію та інші).
  2. Викладачі вищих навчальних закладів, які проводять мультикультурну освіту в галузі медицини та наук про здоров’я.
  3. Різні медичні працівники, які в рамках безперервної освіти вирішили самостійно розвивати свої знання у сфері мультикультуралізму.

Отримувач гранту:

Поморський університет медичний в Щецині, Польща

www.pum.edu.pl

Координатор та Генеральний менеджер: Поморський медичний університет  в Щеціні, Польща, проректор з наукових питань – професор PHD, MhD Єжи Самоховець

 

– Технологічний університет Кіпру, Кіпр, Лімасол
– Університет Ново Место, Словенія
– Університет прикладних наук Остфалії, Німеччина
– Тернопільський національний медичний університет імені І.Я.Горбачевського МОЗ УКраїни
– Університет Мурсії, Іспанія

  1. Покращення охорони здоров’я: Проект спрямований на підвищення культурної обізнаності та міжкультурної компетентності студентів-медиків та факультетів медичних наук, що сприятиме кращому медичному обслуговуванню пацієнтів з різним культурним походженням.
  2. Підтримка інтеграції: Мультикультурна освіта в медичній сфері сприяє інтеграції між різними соціальними групами, сприяючи кращому розумінню і прийняттю культурного розмаїття як у догляді за пацієнтами з різним культурним походженням, так і у ставленні до колег, які представляють різні культурні групи.
  3. Адаптація освіти для майбутніх лікарів, медсестер, акушерок, дієтологів тощо до реальності: Сучасне європейське суспільство стає все більш культурно різноманітним, що вимагає адаптації освітніх програм для майбутніх медичних працівників до цих змін – аналіз свідчить про значно нижчий рівень мультикультурної освіти в Європі порівняно з Канадою, США чи Великою Британією.
  4. Високий попит: Через глобалізацію та міграцію попит на медичний персонал з високими міжкультурними компетенціями постійно зростає.

Початкові дії включатимуть участь в інтеграційних зустрічах, спрямованих на підготовку ґрунту для початку співпраці між членами консорціуму шляхом створення сильної, підтримуючої, залученої команди, обговорення практичних аспектів співпраці, встановлення спільного бачення щодо реалізації 2-го та 3-го робочих пакетів, а також забезпечення узгодженості окремих дій та їх сумісності.

Результатом стане розробка всеосяжного посібника для сучасної, цікавої культурної освіти, заснованої на обізнаності, співчутті, чутливості та компетентності. У результаті діяльності посібник у паперовій версії буде розповсюджений серед медичних університетів у 6 європейських країнах, таким чином підвищуючи обізнаність про можливість використання електронної версії посібника (e-book) та аудіокниги.

Розробка освітньої платформи (доступної також у мобільній формі), що містить комплекси вправ для активної мультикультурної освіти в груповій та індивідуальній формах, поділені на 5 частин, що відповідають главам підручника.

Розробка мобільного додатку як посібника для вчителів мультикультурної освіти, що дозволяє впроваджувати сучасні методи викладання, включаючи поради, теми для обговорення та додаткові питання.

Створення “Людської бібліотеки” – інтерв’ю з представниками стигматизованих або дискримінованих груп, включаючи особистий досвід спілкування з медичними працівниками, а також очікування та ідеї щодо рішень.

Дослідження MultiCultiMed (Буде проведено два цикли наукових досліджень. Основною метою першого циклу буде діагностика ситуації з культурними компетенціями серед студентів медичних та медико-санітарних наук по всій Європі. Основною метою другого циклу буде діагностика емоційно-психологічного функціонування групи осіб, які були змушені вимушено змінити місце проживання через військові дії, що тривають у країні їхнього походження по всій Європі )

  • Укладений посібник ” MultiCultiMed “
  • Запис аудіокниги ” MultiCultiMed “
  • Створення онлайн навчальної платформи/мобільного додатку “MultiCultiMed ” – Давай вчитися! (MultiCultiMed Let’s lern!)
  • Зібрання бібліотеки інтерв’ю – «Жива бібліотека»

       У період з 1 по 6 грудня 2024 року представники Тернопільського національного медичного університету імені Івана Горбачевського МОЗ України взяли участь у важливій стартовій зустрічі проєкту «MultiCultiMed» на Кіпрі. Ці дні були наповнені натхненними дискусіями, обміном ідеями та налагодженням співпраці з партнерами з усієї Європи. Перша офлайн-зустріч учасників проєкту MultiCultiMed відбулася на мальовничих берегах Кіпру в місті Лімасолі. Це була перша особиста зустріч команди, що об’єднала представників шести європейських університетів: Поморського медичного університету у Щеціні (Польща), Університету Мурції (Іспанія), Новомістського університету (Словенія), Кіпрського технологічного університету  (Кіпр), Тернопільського національного медичного університету імені Івана Горбачевського (Україна), а також Остфальського університету прикладних наук (Німеччина).

       Особливу вдячність хочеться висловити приймаючій стороні — представникам Кіпрського технологічного університету  — за неймовірну гостинність і теплу атмосферу, яку вони створили для нашої команди. Їхнє тепло, увага до деталей і бажання зробити все для комфортного перебування зробили цю  зустрічй  ще більш цінною і приємною. Це справжнє свідчення дружелюбності та відкритості   міжнародної співпраці.

       Протягом насичених воркшопів і дискусій учасники заклали основи для реалізації проєкту, спрямованого на формування сучасної мультикультурної освіти для студентів-медиків та студентів інших медичних спеціальностей.

       Ця зустріч стала не лише платформою для обговорення головних цілей і завдань проекту, а й чудовою можливістю для налагодження міцних міжнародних партнерств і сприяння плідній співпраці. Атмосфера була наповнена ентузіазмом, натхненням і спільною метою – зробити важливий внесок у розвиток освіти й науки.

     Ми з нетерпінням очікуємо, яким буде розвиток цього проєкту у найближчому майбутньому. Ми раді бути частиною такої міжнародної ініціативи та спільно працювати над удосконаленням системи освіти і науки у медицині та інших медичних галузях.  

Ось кілька світлин з цієї важливої події!

Члени консорціуму біля входу в Кіпрський технологічний університет в м. Лімасол

Обговорення роботи української команди в реалізації проєкту.

Представлення основних положень проєкту його ініціатором і засновником Малгожатою Шкуп ( доктор хаб.наук медичних та охорони здоров’я, Поморський медичний університет у Щецині факультет медичних наук).

Ранкова зустріч учасників консорціуму на набурежній затоки Акротирі (Середземне море) в Лімасолі.

Щиро дякуємо всім учасникам за їхню активність і чудову атмосферу! 🙌💙

Тернопільський національний медичний університет імені І.Я. Горбачевського Міністерства охорони здоров’я України

Федорців Ольга Євгенівна, д.мед.н, професор, професор кафедри дитячих хвороб з дитячою хірургією

Контакти:

тел: +38 0352 527854; +38 067  7476719; 

Email-адреса:

fedortsivolga@gmail.com;
fedortsiv_oy@tdmu.edu.ua.