Ерготерапія в педіатрії

Кафедра фізичної терапії, ерготерапії та фізичного виховання

Відповідальний за впровадження – асист. Руцька А.В.

Робота з дітьми, спрямована на формування моторних навичок необхідних для оволодіння навичками самообслуговування, гри та навчання (наприклад, навичок необхідних для самостійного купання, миття рук).

У методичний арсенал ерготерапії, в залежності від потреб клієнта, входять: навчальні методики, рухливі ігри (для психомоторного розвитку дитини) та трудова діяльність (виготовлення керамічних та столярних виробів).

Ерготерапія сприяє зміцненню м’язового тонусу, розвитку координаційних здібностей, реакцій рівноваги, загальної та дрібної моторики, моторного планування, покращує інтеграцію сенсорної інформації, а також регулює рівень активності.