Меню Закрити

Триває співпраця ТНМУ і Медичної школи Університету Манчестера

У рамках співпраці Тернопільського національного медичного університету з Медичною школою Університету Манчестера триває серія онлайн-вебінарів для освітян.

12 березня 2024 року відбувся онлайн-вебінар «Діагностика» успішності студентів: Навчальні бесіди, який провела професорка Джессіка Ґранді (Jess Grundy), заступник директора програми MBChB «Розвиток персоналу та лідерство для професіоналів у медичній освіті: PRiME» та керівник підрозділу – медична освіта та освіта в галузі охорони здоров’я PGCert.

Під час заходу багато уваги приділено навчальним бесідам, комунікації та взаємодії з здобувачами освітами. Також учасники обговорили техніки ефективного зворотного зв’язку, можливості «діагностики» успішності студентів, пошук «слабких» сторін і виявлення «зон росту» з використанням навчальних бесід.

«Навчальні бесіди» є діалогом зі студентами в спокійній атмосфері з використанням принципів людяності та емпатії. Саме під час такої розмови можна виявити «слабкі» сторони та «зони росту», обговорити і спільно прийняти рішення, як рухатись далі, при цьому демонструючи повагу та щирий інтерес до співрозмовника.

Попередній інтерактивний воркшоп «Розпізнавання та управління стресом; запобігання вигоранню» відбувся 23 січня 2024 року. Захід організували професори Медичної школи Манчестера Ліз Шеклі (Dr Elizabeth Shackley) та Ребекка Фаррінгтон (Dr Rebecca Farrington). Ребекка Фаррінгтон має великий досвід роботи з мігрантами та працює у Спеціалізованій службі шукачів притулку GMMH Trust, а також є головою організації WONCA «Здоров’я мігрантів» (WONCA – World Organization of National Colleges, Academies and Academic Associations of General Practitioners/Family Physicians). Ліз Шеклі – педіатр з досвідом роботи в кардіології, академічний керівник 5-го року навчання у медичній школі та асоційований керівник розвитку персоналу в Манчестерській медичній школі, посол співчутливого лідерства.

На семінарі було представлено детальний алгоритм, як розпізнати стрес, про що свідчать «червоні» прапорці, які є шляхи переживання стресу. Колеги з Манчестера не оминули увагою і вкрай важливу та актуальну на сьогодні проблему пост-травматичного стресового розладу і покроково роз’яснили, як діяти у такому випадку.

Важливим є усвідомлення того, що ми можемо контролювати і що виходить за межі нашого контролю. На завершення воркшопу було розглянуто механізми ефективного тайм-менеджменту як інструменту протидії хронічному стресу і вигорянню. Також спікери звернули увагу на такі прості, але дієві дрібнички, як 5-хвилинна перерва протягом кожної години роботи, піклування про особисті потреби, які запобігають перевтомі.

Ми висловлюємо вдячність нашим колегам з Медичної школи Університету Манчестера за співпрацю та взаємодію.

Інформацію на сайт подали Оксана Шевчук, Софія Гусак.