Публічна інформація
- Статут
- Ліцензії та сертифікати про акредитацію
- Колективний договір на 2023-2025 роки
- Концепція розвитку Університету на 2023-2028 роки
- Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань
- Правила внутрішнього розпорядку
- Кодекс академічної доброчесності та етики в ТНМУ
- Правила поведінки здобувача вищої освіти в ТНМУ
- Освітньо-професійна програма “Лікувальна справа”
- Освітньо-професійна програма “Стоматологія”
- Освітньо-професійна програма “Фармація”
- Освітньо-професійна програма “Парамедик”
- Освітньо-професійна програма “Громадське здоров’я”
- Освітньо-професійна програма “Менеджмент в охороні здоров’я”
- Освітньо-професійна програма “Сестринська справа”
- Освітньо-професійна програма “Фізична терапія”
- Освітньо-професійна програма “Фізична терапія”
- Освітньо-професійна програма “Протезування-ортезування”
- Освітньо-наукова програма “Біологія”
- Освітньо-наукова програма “Медицина”
- Освітньо-наукова програма “Медсестринство”
- Освітньо-наукова програма “Педіатрія”
- Освітньо-наукова програма “Стоматологія”
- Освітньо-наукова програма “Фармація”
- Громадське обговорення освітніх програм
- Акредитація освітніх програм
- Оголошення про вакантні посади науково-педагогічних працівників (жовтень)
- Оголошення про вакантні посади науково-педагогічних працівників (серпень)
- Відповідь на запит на публічну інформацію про вакантні посади
- Положення про порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних посад, призначення і звільнення з посад, продовження терміну роботи науково-педагогічних та педагогічних працівників
- Вартість навчання студентів
- Про вартість 1-ї години для визначення академічної різниці
- Про вартість відпрацювання пропусків дисциплін без поважних причин на 2024-2025 навчальний рік
- Вартість навчання в аспірантурі, докторантурі
- Вартість навчання в інтернатурі
- Вартість проходження курсів підвищення кваліфікації
- Платіжні реквізити університету
- Вартість проживання в гуртожитку
- Вартість проживання в гуртожитку
- Графік роботи комісії з поселення вітчизняних студентів
- Кількість вільних місць
- Положення про користування студ гуртожитками
- Положення про поселення в гуртожитки
- Правила внутрішнього розпорядку в студ гуртожитках
- Положення про рейтингову систему поселення в гуртожитки
- Положення про організацію освітнього процесу
- Положення про порядок призначення і виплату стипендій студентам, клінічним ординаторам, аспірантам і докторантам ТНМУ
- Порядок оцінювання діяльності науково-педагогічних працівників і кафедр
- Положення про проведення практики вітчизняних та іноземних студентів
- Положення про приймальну комісію
- Положення про ведення первинної документації
- Інструкція щодо дій в умовах надзвичайних ситуацій здобувачів вищої освіти та працівників ТНМУ
- Положення про порядок реалізації права на академічну мобільність учасників освітнього процесу
- Положення про спортивні секції
- Положення про кваліфікаційну роботу за спеціальністю 223 Медсестринство
- Положення про організацію та порядок проведення атестації здобувачів ННІ медсестринства другого (магістерського) рівня вищої освіти
- Положення про організацію та порядок проведення атестації здобувачів ННІ медсестринства першого (бакалаврського) рівня вищої освіти
- Положення про організацію та порядок проведення атестації здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальнгості 223 “Медсестринство” галузі знань 22 “Охорона здоров’я” (освітня програма “Парамедик”)
- Положення про циклову комісію навчально-наукового інституту медсестринства
- Положення про порядок присвоєння вчених звань професора та доцента науково-педагогічним працівникам
- Положення про навчальну аптеку
- Порядок нарахування премій науково-педагогічним працівникам кафедр стоматологічного факультету та кафедри стоматології факультету післядипломної освіти
- Положення про порядок проведення об’єктивного структурованого клінічного іспиту
- Положення про порядок проведення об’єктивного структурованого клінічного іспиту (загальне для молодших курсів)
- Положення про порядок замовлення, друк, видачі та обліку документів про вищу освіту
- Положення про порядок відрахування аспірантів
- Положення про систему внутрішнього забезпечення якості вищої освіти
- Положення про організацію, проведення поточного та підсумкового контролю та процедура його оскарження
- Положення про Комісію з визнання документів про освіту виданих навчальними закладами інших держав
- Порядок преміювання науково-педагогічних працівників за викладання дисциплін англійською мовою на рівні В2 і вище.
- Положення про порядок визнання результатів навчання отриманих у неформальній та інформальній освіті
- Положення про дистанційне навчання
- Положення про заочну форму навчання аспірантів
- Положення про заочну форму здобуття вищої освіти у ННІ медсестринства
- Положення про заочну форму навчання на фармацевтичному факультеті
- Положення про заочну форму навчання на медичному факультеті
- Положення про робочу програму
- Положення про силабус навчальної дисципліни
- Положення про дистанційне навчання в умовах запровадження карантинних заходів
- Положення про затвердження порядку проведення семестрового підсумкового контролю
- Положення про дистанційну форму здобуття вищої освіти у ННІ медсестринства
- Положення пор наукового керівника здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії і наукового консультанта здобувачів наукового ступеня доктора наук
- Положення про організацію та порядок проведення атестації випускників за спеціальністю “Громадське здоров`я”
- Положення про організацію та порядок проведення атестації випускників за спецціальнісю 221 «Стоматологія»
- Положення про порядок проведення атестації випускників за спеціальністю “Фізична терапія” (бакалаври)
- Положення про порядок проведення об’єктивно-структурованого практичного (клінічного) іспиту у ТНМУ
- Положення про ОСП(К)І ФТЕ магістри 2020
- Положення про вибіркові дисципліни
- Положення про порядок проведення атестації випускників у дистанційному режимі
- Положення про порядок підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії
- Положення про атестацію здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії
- Положення про порядок підготовки та захисту магістерських робіт студентами фармацевтичного факультету
- Положення про порядок підготовки та захисту кваліфікаційних робіт здобувачами вищої освіти фармацевтичного факультету
- Положення про організацію та порядок проведення атестації випускників фармацевтичного факультету
- Положення про підвищення кваліфікації та стажування науково-педагогічних і педагогічних працівників
- Положення про порядок відпрацювання пропущених занять студентами
- Положення про порядок відпрацювання студентам практичних, лабораторних та семінарських занять з клінічних та медико-біологічних дисциплін. що були пропущені без поважних причин
- Порядок преміювання за публікаційну активність наукових та науково-педагогічних працівників
- Положення про написання, оформлення і захист магістерських робіт
- Положення про методику обрахунку лікувального навантаження професорсько-викладацького складу клінічних кафедр
- Положення про процедуру прикріплення та підготовку здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії поза аспірантурою
- Положення про педагогічну практику аспірантів
- Положення проздійснення організаційних заходів щодо підготовки та проведення рейтингового розподілу в інтернатуру випускників ТНМУ
- Положення про ведення діловодства за зверненнями громадян
- Положення про організацію та користування корпоративною електронною поштою ТНМУ
- Положення про систему безперервного професійного розвитку працівників сфери охорони здоров’я
- Положення про проведення підсумкового контролю “Практика: симуляційний тренінг” у вигляді ОСКІ для студентів 6 курсу
- Положення про проведення обєктивного структурованого клінічного іспиту зі спеціальності 222 Медицина здобувачів вищої освіти 3-4 та 5 років навчання
- Положення про проведення обєктивно-структурованого практичного(клінічного) іспиту, як складової частини другого етапу ЄДКІ атестації випускників зі спеціальності 222 Медицина
- Положення про порядок підготовки та захисту кваліфікаційних робіт здобувачів другого_магістерського рівня вищої освіти зі спеціальністі 227 Фізична терапія, ерготерапія
- Положення про порядок проведення атестації випускників другого магістерського рівня вищої освіти за спеціальністю 227 Фізична терапія, ерготерапія
- Положення про порядок переведення здобувачів освіти, які навчаються за кошти фізичних або юридичних осіб, на вакантні місця державного замовлення
- Положення про вчену раду стоматологічного факультету
- Положення ОСКІ Стоматологія
- Положення про визначення рівня володіння англійською мовою науково-педагогічними працівниками і здобувачами
- Положення про визначення рівня володіння англійською мовою науково-педагогічними працівниками і здобувачами (en)
- Положення про ректорат
- Положення про медичний факультет
- Положення про стоматологічний факультет
- Положення про факультет іноземних студентів
- Положення про фармацевтичний факультет
- Положення про факультет післядипломної освіти
- Положення про деканат медичного факультету
- Положення про відділ комунікації та маркетингу
- Положення про деканат стоматологічного факультету
- Положення про деканат факультету іноземних студентів
- Положення про деканат навчально-наукового інституту медсестринства
- Положення про навчально-науковий інститут медсестринства
- Положення про деканат фармацевтичного факультету
- Положення про навчально-науковий інститут медико-біологічних проблем
- Положення про збори трудового колективу на фармацевтичному факультеті
- Положення про збори трудового колективу на стоматологічному факультеті
- Типове положення про теоретичну кафедру
- Типове положення про клінічну кафедру
- Положення про навчальний відділ
- Положення про відділ внутрішнього забезпечення якості вищої освіти
- Положення про лікувальний відділ
- Положення про відділ кадрів
- Положення про науковий відділ
- Положення про відділ аспірантури та докторантури
- Положення про університетську клініку
- Положення про стоматологічний відділ університетської клініки
- Положення про центральний навчально-методичний кабінет
- Положення про відділ документообігу
- Положення про відділ інформаційних технологій
- Положення про відділ державних закупівель
- Положення про відділ технічних засобів навчання
- Положення про планово-фінансовий відділ
- Положення про патентно-інформаційний відділ
- Положення про юридичний відділ
- Положення про бугалтерську службу
- Положення про відділ внутрішнього аудиту
- Положення про господарську службу
- Положення про ремонтно-будівельний відділ
- Положення про відділ виробничої практики студентів
- Положення про відділ менеджменту наукових проектів
- Положення про міжкафедральний навчально-тренінговий центр практичної підготовки
- Положення про навчально-практичний центр первинної медико-санітарної допомоги
- Положення про навчально-науковий відділ незалежного тестування знань студентів
- Положення про бібліотеку
- Положення про навчально-оздоровчий комплекс “Червона калина”
- Положення про комплекс студентскього харчування
- Положення про видавництво «Укрмедкнига»
- Положення про метрологічну службу
- Положення про відділ сприяння працевлаштуванню випускників
- Положення про центр психологічного консультування
- Положення про центр виховної роботи та культурного розвитку
- Положення про студмістечко
- Положення про Конференцію трудового колективу медичного факультету
- Положення про конференцію трудового колективу ННІ медсестринства
- Положення про Вчену раду ННІ медсестринства
- Положення про освітні програми, їх моніторинг, перегляд та процедуру оновлення
- Положення про систему внутрішнього забезпечення якості вищої освіти
- Положення про гаранта освітніх програм
- Положення про раду із забезпечення якості вищої освіти університету
- Положення про відділ внутрішнього забезпечення якості вищої освіти
- Положення про комісію із забезпечення якості вищої освіти структурного підрозділу (факультету, ННІ)
- Положення про організацію оцінювання здобувачами вищої освіти якості освітньої діяльності при вивченні навчальних дисциплін
- Положення про опитування здобувачів вищої освіти стосовно якості освітньої діяльності при завершенні навчального року (рейтингове анкетування)
- Положення про зовнішніх стейкхолдерів освітніх програм університету
- Положення про Раду роботодавців
- Звіт за 1 квартал 2019 року
- Звіт за 2 квартал 2019 року
- Звіт за 3 квартал 2019 року
- Звіт за 2019 рік
- Звіт за 1 квартал 2020 року
- Звіт за 2 квартал 2020 року
- Звіт за 3 квартал 2020 року
- Звіт за 2020 рік
- Звіт за 1 квартал 2021 року
- Звіт за 2 квартал 2021 року
- Звіт за 3 квартал 2021 року
- Звіт за 2021 рік
- Звіт за 1 квартал 2022 року
- Звіт за 2 квартал 2022 року
- Звіт за 3 квартал 2022 року
- Звіт за 2022 рік
- Звіт за 1 квартал 2023 року
- Звіт за 2 квартал 2023 року
- Звіт за 2023 рік
- Звіт за 1 квартал 2024 року
- Звіт за 2 квартал 2024 року
- Положення про почесні звання та відзнаку
- Положення про порядок присвоєння почесного звання заслуженого професора лауреата пам’ятної медалі Івана Горбачевського в ТНМУ
- Положення про порядок формування, ведення особових справ вітчизняних студентів
- Положення про порядок формування, ведення особових справ іноземних студентів
- Положення про службові відрядження в межах України та за кордон
- Положення про проведення атестації робочих місць за умовами праці
- Положення про порядок складання, погодження та затвердження посадових інструкцій в ТНМУ
- Порядок призначення премії імені Івана Горбачевського у ТНМУ імені І.Я.Горбачевського МОЗ України
- Порядок преміювання за публікаційну активність наукових та науково-педагогічних працівників
- Порядок виготовлення, обліку, зберігання та використання печаток та штампів в Університеті
- Політика запобігання та боротьби із корупцією в ТНМУ
- Положення про врегулювання конфліктних ситуацій, пов’язаних із корупцією
- Антикорупційна програма
- Звіт уповноваженого з Антикорупційної програми
- Положення про порядок запобігання та врегулювання потенційного та реального конфлікту інтересів
- План заходів спрямованих на запобігання корупції на 2024 рік
- Положення про комісію з оцінки корупційних ризиків
- Положення щодо врегулювання конфліктних ситуацій в університеті
- Положення про комісії з академічної доброчесності та комісію з етики та управління конфліктами
- Політика попередження і боротьби із сексуальними домаганнями у ТНМУ
- Політика попередження і боротьби із дискримінацією в ТНМУ
- Наказ “Щодо створення Комісії з попередження і боротьби із сексуальними домаганнями, Комісії з попередження і боротьби із дискримінацією, Комісії з етики та управління конфліктами”(зі змінами)
- Наказ МОН України №293 від 26 лютого 2020 року “Про затвердження плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладах освіти”
- Наказ про затвердження складу комісії з розгляду випадків булінгу в ТНМУ
- Порядок реагування та доведені випадки булінгу (цькування) в ТНМУ
- Порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькування) в ТНМУ
- План заходів,спрямованих на запобігання та протидію булінгу в ТНМУ на 2022/2023 навчальний рік
- План заходів,спрямованих на запобігання та протидію булінгу та мобінгу в ТНМУ на 2023-2024 навчальний рік
Доступ до публічної інформації
Тернопільський національний медичний університет надає публічну інформацію керуючись Законом України «Про доступ до публічної інформації» та Указом Президента України «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації».
Надання публічної інформації ТНМУ ім. І.Я. Горбачевського здійснює у відповідь на інформаційний запит.
Згідно з законом, публічною є відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень.
Запит від особи на отримання інформації подається у довільній формі. При цьому обов’язково необхідно вказати:
1) ім′я та прізвище запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер телефону;
2) опис інформації, яку запитувач хотів би отримати (вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит);
3) підпис і дату.
З метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на інформацію особа може подавати запит шляхом заповнення відповідних форм запитів на інформацію.
Форми для подання інформаційного запиту у письмовому виді:
- Від фізичної особи (зразок);
- Від юридичної особи (зразок);
- Від об’єднань громадян (зразок);
- Форма для подання інформаційного запиту у електронному виді (зразок).
Поштова адреса ТНМУ ім. І.Я. Горбачевського для подання інформаційного запиту:
м.Тернопопіль, майдан Волі 1, 46001, відповідальній особі з питань запитів на інформацію (на конверті вказувати Публічна інформація);
Тел.: +380 352 524492; +380 67 8802161;
Fax: +380 352 524183, 250929
електронна пошта: university@tdmu.edu.ua
Інформація щодо виконання ТНМУ ім. І.Я. Горбачевського Закону України «Про доступ до публічної інформації»
Положення про інформаційний супровід веб-ресурсів ТНМУ
Про затвердження порядку відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на публічну інформацію, розпорядником якої є Університет
- Статут
- Ліцензії та сертифікати про акредитацію
- Колективний договір на 2023-2025 роки
- Концепція розвитку Університету на 2023-2028 роки
- Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань
- Правила внутрішнього розпорядку
- Кодекс академічної доброчесності та етики в ТНМУ
- Правила поведінки здобувача вищої освіти в ТНМУ
- Освітньо-професійна програма “Лікувальна справа”
- Освітньо-професійна програма “Стоматологія”
- Освітньо-професійна програма “Фармація”
- Освітньо-професійна програма “Парамедик”
- Освітньо-професійна програма “Громадське здоров’я”
- Освітньо-професійна програма “Менеджмент в охороні здоров’я”
- Освітньо-професійна програма “Сестринська справа”
- Освітньо-професійна програма “Фізична терапія”
- Освітньо-професійна програма “Фізична терапія”
- Освітньо-наукова програма “Біологія”
- Освітньо-наукова програма “Медицина”
- Освітньо-наукова програма “Медсестринство”
- Освітньо-наукова програма “Педіатрія”
- Освітньо-наукова програма “Стоматологія”
- Освітньо-наукова програма “Фармація”
- Educational program Medicine (master)
- Educational program Dentistry (master)
- Educational program Pharmacy (master)
- Громадське обговорення освітніх програм
- Акредитація освітніх програм
- Оголошення про вакантні посади науково-педагогічних працівників (квітень)
- Оголошення про вакантні посади науково-педагогічних працівників (березень)
- Відповідь на запит на публічну інформацію про вакантні посади
- Положення про порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних посад, призначення і звільнення з посад, продовження терміну роботи науково-педагогічних та педагогічних працівників
- Вартість навчання студентів
- Наказ про зміну вартості навчання вітчизняних студентів
- Про вартість 1-ї години для визначення академічної різниці
- Про вартість відпрацювання пропусків дисциплін без поважних причин на 2023-2024 навчальний рік
- Вартість навчання в аспірантурі, докторантурі
- Вартість навчання в інтернатурі
- Вартість проходження курсів підвищення кваліфікації
- Платіжні реквізити університету
- Вартість проживання в гуртожитку
- Графік роботи комісії з поселення вітчизняних студентів
- Кількість вільних місць
- Положення про користування студ гуртожитками
- Положення про поселення в гуртожитки
- Правила внутрішнього розпорядку в студ гуртожитках
- Положення про рейтингову систему поселення в гуртожитки
- Положення про організацію освітнього процесу
- Положення про порядок призначення і виплату стипендій студентам, клінічним ординаторам, аспірантам і докторантам ТНМУ
- Порядок оцінювання діяльності науково-педагогічних працівників і кафедр
- Положення про проведення практики вітчизняних та іноземних студентів
- Положення про приймальну комісію
- Положення про ведення первинної документації
- Інструкція щодо дій в умовах надзвичайних ситуацій здобувачів вищої освіти та працівників ТНМУ
- Положення про порядок реалізації права на академічну мобільність учасників освітнього процесу
- Положення про спортивні секції
- Положення про кваліфікаційну роботу за спеціальністю 223 Медсестринство
- Положення про організацію та порядок проведення атестації здобувачів ННІ медсестринства другого (магістерського) рівня вищої освіти
- Положення про організацію та порядок проведення атестації здобувачів ННІ медсестринства першого (бакалаврського) рівня вищої освіти
- Положення про організацію та порядок проведення атестації здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальнгості 223 “Медсестринство” галузі знань 22 “Охорона здоров’я” (освітня програма “Парамедик”)
- Положення про циклову комісію навчально-наукового інституту медсестринства
- Положення про порядок присвоєння вчених звань професора та доцента науково-педагогічним працівникам
- Положення про навчальну аптеку
- Порядок нарахування премій науково-педагогічним працівникам кафедр стоматологічного факультету та кафедри стоматології факультету післядипломної освіти
- Положення про порядок проведення об’єктивного структурованого клінічного іспиту
- Положення про порядок проведення об’єктивного структурованого клінічного іспиту (загальне для молодших курсів)
- Положення про порядок замовлення, друк, видачі та обліку документів про вищу освіту
- Положення про порядок відрахування аспірантів
- Положення про систему внутрішнього забезпечення якості вищої освіти
- Положення про організацію, проведення поточного та підсумкового контролю та процедура його оскарження
- Положення про Комісію з визнання документів про освіту виданих навчальними закладами інших держав
- Порядок преміювання науково-педагогічних працівників за викладання дисциплін англійською мовою на рівні В2 і вище.
- Положення про порядок визнання результатів навчання отриманих у неформальній та інформальній освіті
- Положення про дистанційне навчання
- Положення про заочну форму навчання аспірантів
- Положення про заочну форму здобуття вищої освіти у ННІ медсестринства
- Положення про заочну форму навчання на фармацевтичному факультеті
- Положення про заочну форму навчання на медичному факультеті
- Положення про робочу програму
- Положення про силабус навчальної дисципліни
- Положення про дистанційне навчання в умовах запровадження карантинних заходів
- Положення про затвердження порядку проведення семестрового підсумкового контролю
- Положення про дистанційну форму здобуття вищої освіти у ННІ медсестринства
- Положення пор наукового керівника здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії і наукового консультанта здобувачів наукового ступеня доктора наук
- Положення про організацію та порядок проведення атестації випускників за спеціальністю “Громадське здоров`я”
- Положення про порядок проведення об’єктивно-структурованого клінічного іспиту, як складової частини атестації випускників зі спеціальності 221 «Стоматологія»
- Положення про організацію та порядок проведення атестації випускників за спецціальнісю 221 «Стоматологія»
- Положення про порядок проведення атестації випускників за спеціальністю “Фізична терапія” (бакалаври)
- Положення про порядок проведення об’єктивно-структурованого практичного (клінічного) іспиту у ТНМУ
- Положення про ОСП(К)І ФТЕ магістри 2020
- Положення про вибіркові дисципліни
- Положення про порядок проведення атестації випускників у дистанційному режимі
- Положення про порядок підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії
- Положення про атестацію здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії
- Положення про порядок підготовки та захисту магістерських робіт студентами фармацевтичного факультету
- Положення про порядок підготовки та захисту кваліфікаційних робіт здобувачами вищої освіти фармацевтичного факультету
- Положення про організацію та порядок проведення атестації випускників фармацевтичного факультету
- Положення про підвищення кваліфікації та стажування науково-педагогічних і педагогічних працівників
- Положення про порядок відпрацювання пропущених занять студентами
- Положення про порядок відпрацювання студентам практичних, лабораторних та семінарських занять з клінічних та медико-біологічних дисциплін. що були пропущені без поважних причин
- Порядок преміювання за публікаційну активність наукових та науково-педагогічних працівників
- Положення про написання, оформлення і захист магістерських робіт
- Положення про методику обрахунку лікувального навантаження професорсько-викладацького складу клінічних кафедр
- Положення про процедуру прикріплення та підготовку здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії поза аспірантурою
- Положення про педагогічну практику аспірантів
- Положення проздійснення організаційних заходів щодо підготовки та проведення рейтингового розподілу в інтернатуру випускників ТНМУ
- Положення про ведення діловодства за зверненнями громадян
- Положення про організацію та користування корпоративною електронною поштою ТНМУ
- Положення про систему безперервного професійного розвитку працівників сфери охорони здоров’я
- Положення про проведення підсумкового контролю “Практика: симуляційний тренінг” у вигляді ОСКІ для студентів 6 курсу
- Положення про проведення обєктивного структурованого клінічного іспиту зі спеціальності 222 Медицина здобувачів вищої освіти 3-4 та 5 років навчання
- Положення про проведення обєктивно-структурованого практичного(клінічного) іспиту, як складової частини другого етапу ЄДКІ атестації випускників зі спеціальності 222 Медицина
- Положення про порядок підготовки та захисту кваліфікаційних робіт здобувачів другого_магістерського рівня вищої освіти зі спеціальністі 227 Фізична терапія, ерготерапія
- Положення про порядок проведення атестації випускників другого магістерського рівня вищої освіти за спеціальністю 227 Фізична терапія, ерготерапія
- Положення про ректорат
- Положення про медичний факультет
- Положення про стоматологічний факультет
- Положення про факультет іноземних студентів
- Положення про фармацевтичний факультет
- Положення про факультет післядипломної освіти
- Положення про деканат медичного факультету
- Положення про відділ комунікації та маркетингу
- Положення про деканат стоматологічного факультету
- Положення про деканат факультету іноземних студентів
- Положення про деканат навчально-наукового інституту медсестринства
- Положення про навчально-науковий інститут медсестринства
- Положення про деканат фармацевтичного факультету
- Положення про навчально-науковий інститут медико-біологічних проблем
- Положення про збори трудового колективу на фармацевтичному факультеті
- Типове положення про теоретичну кафедру
- Типове положення про клінічну кафедру
- Положення про навчальний відділ
- Положення про відділ внутрішнього забезпечення якості вищої освіти
- Положення про лікувальний відділ
- Положення про відділ кадрів
- Положення про науковий відділ
- Положення про відділ аспірантури та докторантури
- Положення про університетську клініку
- Положення про стоматологічний відділ університетської клініки
- Положення про центральний навчально-методичний кабінет
- Положення про відділ документообігу
- Положення про відділ інформаційних технологій
- Положення про відділ державних закупівель
- Положення про відділ технічних засобів навчання
- Положення про планово-фінансовий відділ
- Положення про патентно-інформаційний відділ
- Положення про юридичний відділ
- Положення про бугалтерську службу
- Положення про відділ внутрішнього аудиту
- Положення про господарську службу
- Положення про ремонтно-будівельний відділ
- Положення про відділ виробничої практики студентів
- Положення про відділ менеджменту наукових проектів
- Положення про міжкафедральний навчально-тренінговий центр практичної підготовки
- Положення про навчально-практичний центр первинної медико-санітарної допомоги
- Положення про навчально-науковий відділ незалежного тестування знань студентів
- Положення про бібліотеку
- Положення про навчально-оздоровчий комплекс “Червона калина”
- Положення про комплекс студентскього харчування
- Положення про видавництво «Укрмедкнига»
- Положення про метрологічну службу
- Положення про відділ сприяння працевлаштуванню випускників
- Положення про центр психологічного консультування
- Положення про центр виховної роботи та культурного розвитку
- Положення про студмістечко
- Положення про Конференцію трудового колективу медичного факультету
- Положення про конференцію трудового колективу ННІ медсестринства
- Положення про Вчену раду ННІ медсестринства
- Положення про освітні програми, їх моніторинг, перегляд та процедуру оновлення
- Положення про систему внутрішнього забезпечення якості вищої освіти
- Положення про гаранта освітніх програм
- Положення про раду із забезпечення якості вищої освіти університету
- Положення про відділ внутрішнього забезпечення якості вищої освіти
- Положення про комісію із забезпечення якості вищої освіти структурного підрозділу (факультету, ННІ)
- Положення про організацію оцінювання здобувачами вищої освіти якості освітньої діяльності при вивченні навчальних дисциплін
- Положення про опитування здобувачів вищої освіти стосовно якості освітньої діяльності при завершенні навчального року (рейтингове анкетування)
- Положення про зовнішніх стейкхолдерів освітніх програм університету
- Положення про Раду роботодавців
- Звіт за 1 квартал 2019 року
- Звіт за 2 квартал 2019 року
- Звіт за 3 квартал 2019 року
- Звіт за 2019 рік
- Звіт за 1 квартал 2020 року
- Звіт за 2 квартал 2020 року
- Звіт за 3 квартал 2020 року
- Звіт за 2020 рік
- Звіт за 1 квартал 2021 року
- Звіт за 2 квартал 2021 року
- Звіт за 3 квартал 2021 року
- Звіт за 2021 рік
- Звіт за 1 квартал 2022 року
- Звіт за 2 квартал 2022 року
- Звіт за 3 квартал 2022 року
- Звіт за 2022 рік
- Звіт за 1 квартал 2023 року
- Звіт за 2 квартал 2023 року
- Звіт за 2023 рік
- Положення про почесні звання та відзнаку
- Положення про порядок присвоєння почесного звання заслуженого професора лауреата пам’ятної медалі Івана Горбачевського в ТНМУ
- Положення про порядок формування, ведення особових справ вітчизняних студентів
- Положення про порядок формування, ведення особових справ іноземних студентів
- Положення про службові відрядження в межах України та за кордон
- Положення про проведення атестації робочих місць за умовами праці
- Положення про порядок складання, погодження та затвердження посадових інструкцій в ТНМУ
- Порядок призначення премії імені Івана Горбачевського у ТНМУ імені І.Я.Горбачевського МОЗ України
- Порядок преміювання за публікаційну активність наукових та науково-педагогічних працівників
- Порядок виготовлення, обліку, зберігання та використання печаток та штампів в Університеті
- Політика запобігання та боротьби із корупцією в ТНМУ
- Положення про врегулювання конфліктних ситуацій, пов’язаних із корупцією
- Антикорупційна програма
- Звіт уповноваженого з Антикорупційної програми
- Положення про порядок запобігання та врегулювання потенційного та реального конфлікту інтересів
- План заходів спрямованих на запобігання корупції на 2023 рік
- Положення про комісію з оцінки корупційних ризиків
- Положення щодо врегулювання конфліктних ситуацій в університеті
- Положення про комісії з академічної доброчесності та комісію з етики та управління конфліктами
- Політика попередження і боротьби із сексуальними домаганнями у ТНМУ
- Політика попередження і боротьби із дискримінацією в ТНМУ
- Наказ “Щодо створення Комісії з попередження і боротьби із сексуальними домаганнями, Комісії з попередження і боротьби із дискримінацією, Комісії з етики та управління конфліктами”(зі змінами)
- Наказ МОН України №293 від 26 лютого 2020 року “Про затвердження плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладах освіти”
- Наказ про затвердження складу комісії з розгляду випадків булінгу в ТНМУ
- Порядок реагування та доведені випадки булінгу (цькування) в ТНМУ
- Порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькування) в ТНМУ
- План заходів,спрямованих на запобігання та протидію булінгу в ТНМУ на 2022/2023 навчальний рік
- План заходів,спрямованих на запобігання та протидію булінгу та мобінгу в ТНМУ на 2023-2024 навчальний рік
Доступ до публічної інформації
Тернопільський національний медичний університет надає публічну інформацію керуючись Законом України «Про доступ до публічної інформації» та Указом Президента України «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації».
Надання публічної інформації ТНМУ ім. І.Я. Горбачевського здійснює у відповідь на інформаційний запит.
Згідно з законом, публічною є відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень.
Запит від особи на отримання інформації подається у довільній формі. При цьому обов’язково необхідно вказати:
1) ім′я та прізвище запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер телефону;
2) опис інформації, яку запитувач хотів би отримати (вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит);
3) підпис і дату.
З метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на інформацію особа може подавати запит шляхом заповнення відповідних форм запитів на інформацію.
Форми для подання інформаційного запиту у письмовому виді:
- Від фізичної особи (зразок);
- Від юридичної особи (зразок);
- Від об’єднань громадян (зразок);
- Форма для подання інформаційного запиту у електронному виді (зразок).
Поштова адреса ТНМУ ім. І.Я. Горбачевського для подання інформаційного запиту:
м.Тернопопіль, майдан Волі 1, 46001, відповідальній особі з питань запитів на інформацію (на конверті вказувати Публічна інформація);
Тел.: +380 352 524492; +380 67 8802161;
Fax: +380 352 524183, 250929
електронна пошта: university@tdmu.edu.ua
Інформація щодо виконання ТНМУ ім. І.Я. Горбачевського Закону України «Про доступ до публічної інформації»
Положення про інформаційний супровід веб-ресурсів ТНМУ
Про затвердження порядку відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на публічну інформацію, розпорядником якої є Університет
Доступ до публічної інформації
Тернопільський національний медичний університет надає публічну інформацію керуючись Законом України «Про доступ до публічної інформації» та Указом Президента України «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації».
Надання публічної інформації ТНМУ ім. І.Я. Горбачевського здійснює у відповідь на інформаційний запит.
Згідно з законом, публічною є відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень.
Запит від особи на отримання інформації подається у довільній формі. При цьому обов’язково необхідно вказати:
1) ім′я та прізвище запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер телефону;
2) опис інформації, яку запитувач хотів би отримати (вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит);
3) підпис і дату.
З метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на інформацію особа може подавати запит шляхом заповнення відповідних форм запитів на інформацію.
Форми для подання інформаційного запиту у письмовому виді:
- Від фізичної особи (зразок);
- Від юридичної особи (зразок);
- Від об’єднань громадян (зразок);
- Форма для подання інформаційного запиту у електронному виді (зразок).
Поштова адреса ТНМУ ім. І.Я. Горбачевського для подання інформаційного запиту:
м.Тернопопіль, майдан Волі 1, 46001, відповідальній особі з питань запитів на інформацію (на конверті вказувати Публічна інформація);
Тел.: +380 352 524492; +380 67 8802161;
Fax: +380 352 524183, 250929
електронна пошта: university@tdmu.edu.ua
Інформація щодо виконання ТНМУ ім. І.Я. Горбачевського Закону України «Про доступ до публічної інформації»
Положення про інформаційний супровід веб-ресурсів ТНМУ
Про затвердження порядку відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на публічну інформацію, розпорядником якої є Університет