|
Час початку, погодинний виклад змісту заходу, час завершення
|
|
|
1-й день 02.12
|
|
09:00
|
Реєстрація учасників курсу
|
|
09:30
|
Відкриття курсу. Привітання. Ознайомлення з правилами проведення курсу.
|
|
09:45
|
Лекція Поняття про безперервну післядипломну освіту, її вплив на професійну діяльність фахівців. Принципи функціонування системи. Сертифіковані програми навчання
|
|
10:45
|
Лекція Поняття про «дорослого слухача», особливості навчання дорослих слухачів в залежності від віку
|
|
11:40
|
Перерва
|
|
12:00
|
Лекція Основні теорії навчання, навчальні домени їх характеристика та вплив на процес навчання. Структура навчальної сесії.
|
|
13:30
|
Обідня перерва
|
|
14:10
|
Демо та семінар «Практичні навички: метод «чотирьох кроків»»
|
|
15:00
|
Відпрацювання практичних навичок (дорослий пацієнт):
1. Докістковий доступ
2. Кардіостимуляція
3. Кардіоверсія
4. Безпечна робота з мануальним дефібрилятором
5. Катетеризація сечового міхура
|
|
16:00
|
Перерва
|
|
16:15
|
Відпрацювання практичних навичок (дорослий пацієнт):
1. Механічна асфіксія
2. Інтубація трахеї
3. Ларингеальна трубка
4. Ларингеальна маска
5. Робота з аспіратором
6. Компресія ГК
|
|
18:00
|
Підведення підсумку першого дня
|
|
|
2-й день 03.12
|
|
8:50
|
Питання-відповіді
|
|
9:00
|
Відпрацювання практичних навичок (педіатричний пацієнт):
1. Механічна асфіксія(дитина)
2. Механічна асфіксія (немовля)
3. Докістковий доступ
4. Судинний доступ
5. Ларингеальна маска
|
|
10:30
|
Перерва
|
|
10:45
|
Відпрацювання практичних навичок (педіатричний пацієнт):
1. Робота з аспіратором
2. Компресія ГК
3. Вентиляція мішком Амбу
4. Оро-фарингеальний повітровід
5. Безпечна робота з манульним дефібрилятором
6. Робота з АЗД
|
|
12:15
|
Обідня перерва
|
|
12:45
|
Відпрацювання практичних навичок (травмований пацієнт):
1. Декомпресія ГК
2. Транспортна іммобілізація на щиті
3. Турнікет
4. Іммобілізація тазу
5. Шинування кінцівки (відкритий/закритий перелом)
|
|
14:00
|
Перерва
|
|
14:15
|
Відпрацювання практичних навичок (травмований пацієнт):
1. Підбіркові ноші
2. Вакуумний матрац
3. Тампонування рани
4. Шийний комір
5. Пов’язки на вузлові зони
6. Конікотомія
|
|
18:00
|
Підведення підсумку другого дня
|
|
|
3-й день 04.12
|
|
8:50
|
Питання-відповіді
|
|
9:00
|
Семінар:
1. шоки поняття та класифікація
2. шок геморагічний: лікування
3. критерії анафілаксії
4. анафілаксія: лікування
5. ГКС: лікування ( МОНА)
6. зворотні причини зупинки кровообігу- 4 Т
|
|
10:30
|
Перерва
|
|
10:45
|
1. зворотні причини зупинки кровообігу- 4 Г
2. універсальний алгоритм (дефібриляційні ритми
3. універсальний алгоритм (недефібриляційні ритми
4. ROSC
5. первинний огляд- травма
6. первинний огляд -дорослий,
7. первинний огляд –дитина
|
|
12:15
|
Обідня перерва
|
|
12:45
|
Лекція «Складний сценарій. Дебрифінг»
|
|
13:30
|
Складний сценарій (педіатрія):
1. бронхіоліт
2. круп
3. септичний шок
4. гіповолемія
5. анафілаксія
|
|
14:20
|
Перерва
|
|
14:45
|
Складний сценарій (дорослий пацієнт):
1. РЗК+ VF
2. РЗК+ VT
3. РЗК+ PEA
4. РЗК+ asystolia
5. Прийняття рішення
|
|
15.50
|
Перерва
|
|
16.00
|
Складний сценарій (травма):
1. Геморагічний шок
2. Опіки ВДШ
3. Пневмоторакс
4. гіперКемія без РЗК (краш-синдром)
5. Нейрогенний шок
|
|
17.00
|
Теоретичний іспит.
|
|
17.20
|
Тестування учасників.
|
|
18.00
|
Завершення курсу.
Видача сертифікатів.
|
|
1) Цимбалюк Галина Юріївна – директор курсу, інструктор у Всеукраїнській раді реанімації.
2) Денисюк Юрій Андрійович
– Інструктор «Європейської ради реанімації» (ERC) по ALS, ILS , BLS, BІС, PBLS, ЕРALS, ЕРILS.
3) Крилюк Віталій Омелянович – Директор курсів ALS, ILS , BLS, BІС, PBLS, ЕРALS, ЕРILS Європейської ради реанімації.
4) Черватюк Антоніна Миколаївна –тренер інструктор у Всеукраїнській раді реанімації.
5) Дутчак Ольга Михайлівна – тренер інструктор у Всеукраїнській раді реанімації.
6) Джавадова Наргіз Асіф-кизи – Інструктор «Європейської ради реанімації» (ERC) по BLS, ILS, PBLS, ETC, BIC.
|