Меню Закрити

Освітньо-професійна програма “Протезування-ортезування”

Гарант освітньо-професійної програми «Протезування-ортезування»:

Бакалюк Тетяна Григорівна,
доктор медичних наук, професор,
професор кафедри медичної реабілітації

      Як гарант, Тетяна Бакалюк, на основі Стандарту, забезпечує формування, виконання та оновлення освітньо-професійної програми «Протезування-ортезування» другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 224 «Технології медичної діагностики та лікування» галузі знань 22 «Охорона здоров’я», освітня кваліфікація: магістр з протезування-ортезування за спеціалізацією 224.02 «Протезування-ортезування».
  Удосконалення освітньої програми відбувається завдяки вивченню передового міжнародного та національного досвіду підготовки магістрів за спеціальністю «Протезування-ортезування». При цьому враховується думка стейкхолдерів щодо здатності випускників адаптуватися до вимог ринку праці та забезпечувати конкурентоспроможні компетентності. Також береться до уваги точка зору здобувачів вищої освіти щодо відповідності дисциплін навчального плану програмним результатам навчання та рівень їхнього задоволення освітнім середовищем університету.
       Тетяна Бакалюк активно поєднує наукову, навчально-методичну та суспільну діяльність. Вона є фахівцем у сфері фізичної та реабілітаційної медицини, автором понад 200 наукових і навчально-методичних публікацій, 6 навчальних посібників, 1 монографії. Індекс Гірша − 2. Під її керівництвом захищено 22 магістерські роботи зі спеціальності 227 «Фізична терапія, ерготерапія».
   Голова Тернопільського осередку громадської організації «Українське товариство фізичної та реабілітаційної медицини».
 Метою освітньої програми є підготовка висококваліфікованого, конкурентоспроможного, інтегрованого в європейський та світовий науково-освітній простір фахівця з протезування-ортезування, котрий здатен:
  • здійснювати професійну діяльність протезиста-ортезиста, розв’язувати задачі дослідницького та/або інноваційного характеру, які стосуються протезування/ортезування;
  • володіти актуальними знаннями і практичними навичками заснованими на доказах, для надання клінічної оцінки стану пацієнта, призначення, розробки технічного дизайну та виготовлення протезів та/або ортезів;
  • вміння працювати в мультидисциплінарній команді при забезпеченні комплексної медичної допомоги пацієнтам з частковою або повною втратою кінцівок, а також з різними патологіями опорно-рухового апарату;
  • встановлювати цілі і розробляти план реабілітації, які включають послуги з протезування/ортезування та визначення клінічних результатів;
  • розробляти реабілітаційні технології у сфері протезування та ортезування для покращення функціональних можливостей пацієнтів, зменшення болю та підвищення якості життя;
  • аналізувати на інтерпретувати результати обстежень та досліджень;
  • формування клінічного стилю мислення, що ґрунтується на доказових міжнародних стандартах і протоколах в протезуванні/ортезуванні.

     Унікальність освітньої програми полягає у можливостях практично-орієнтованого та симуляційного навчання. Гнучкість навчальної траєкторії дає студентам змогу вдосконалювати свої знання та навички з урахуванням обраної майбутньої спеціалізації. Програма базується на компетентнісному підході й передбачає можливість навчання українською мовою.

  Цілі навчання: Опанування сучасними технологіями у сфері протезування та ортезування. Вдосконалення методів оцінювання стану пацієнтів та вибору оптимальних конструкцій протезів і ортезів. Залучення до наукових досліджень у протезуванні-ортезуванні. Підготовка до професійної сертифікації та безперервного навчання.
    Розвиток умінь використовувати набуті знання, навички та розуміння для розв’язання типових і складних завдань, зокрема дослідницького та інноваційного характеру у сфері протезування-ортезування; створення для студентів умов, що сприяють їхньому саморозвитку, професійному становленню, а також культурному й духовному збагаченню; надання можливостей для формування власної освітньої траєкторії з урахуванням принципів навчання, орієнтованого на студента; розвиток здатності до подальшого навчання з високим рівнем автономії.

професійний стандарт
каталог вибіркових дисциплін
– Засідання робочої групи з перегляду та оновлення ОП «Протезування-ортезування»
– Результати анкетування здобувачів вищої освіти випускних курсів