Розділи |
Документи |
Установчі документи |
|
Органи управління університету |
|
Освітні програми |
|
Ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються |
|
Положення про колегіальні органи |
|
Звіти про діяльність університету |
|
Цільові показники діяльності закладу вищої освіти
|
|
Вакантні посади, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення |
|
Правила прийому |
|
Розмір плати за навчання, підготовку, перепідготовку, підвищення кваліфікації здобувачів освіти |
|
Перелік додаткових освітніх та інших послуг, їх вартість, порядок надання та оплати |
|
Наявність гуртожитків та вільних місць у них, розмір плати за проживання |
|
Документи, якими регулюється освітній процес |
- Положення про організацію освітнього процесу
- Положення про порядок призначення і виплату стипендій студентам, клінічним ординаторам, аспірантам і докторантам ТНМУ
- Порядок оцінювання діяльності науково-педагогічних працівників і кафедр
- Положення про проведення практики вітчизняних та іноземних студентів
- Положення про приймальну комісію
- Положення про ведення первинної документації
- Інструкція щодо дій в умовах надзвичайних ситуацій здобувачів вищої освіти та працівників ТНМУ
- Положення про порядок реалізації права на академічну мобільність учасників освітнього процесу
- Положення про спортивні секції
- Положення про кваліфікаційну роботу за спеціальністю 223 Медсестринство
- Положення про організацію та порядок проведення атестації здобувачів ННІ медсестринства другого (магістерського) рівня вищої освіти
- Положення про організацію та порядок проведення атестації здобувачів ННІ медсестринства першого (бакалаврського) рівня вищої освіти
- Положення про організацію та порядок проведення атестації здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальнгості 223 “Медсестринство” галузі знань 22 “Охорона здоров’я” (освітня програма “Парамедик”)
- Положення про порядок присвоєння вчених звань професора та доцента науково-педагогічним працівникам
- Положення про навчальну аптеку
- Порядок нарахування премій науково-педагогічним працівникам кафедр стоматологічного факультету та кафедри стоматології факультету післядипломної освіти
- Положення про порядок проведення об’єктивного структурованого клінічного іспиту
- Положення про порядок проведення об’єктивного структурованого клінічного іспиту (загальне для молодших курсів)
- Про перезарахування навчальних дисциплін та визначення академічної різниці для студентів, які вступили на основі освітньо-кваліфікаційного рівня «молодшого спеціаліста»
- Положення про порядок замовлення, друк, видачі та обліку документів про вищу освіту
- Положення про систему внутрішнього забезпечення якості вищої освіти
- Положення про організацію, проведення поточного та підсумкового контролю та процедура його оскарження
- Про порядок переведення, відрахування та поновлення, надання академічної відпустки та повторне навчання студентів
- Положення про порядок переведення студентів, які навчаються за кошти фізичних та юридичних осіб, на вакантні місця державного замовлення
- Положення про Комісію з визнання документів про освіту виданих навчальними закладами інших держав
- Порядок преміювання науково-педагогічних працівників за викладання дисциплін англійською мовою на рівні В2 і вище.
- Положення про порядок визнання результатів навчання отриманих у неформальній та інформальній освіті
- Положення про дистанційне навчання
- Положення про заочну форму навчання аспірантів
- Положення про заочну форму здобуття вищої освіти у ННІ медсестринства
- Положення про заочну форму навчання на фармацевтичному факультеті
- Положення про заочну форму навчання на медичному факультеті
- Положення про робочу програму
- Положення про силабус навчальної дисципліни
- Положення про дистанційне навчання в умовах запровадження карантинних заходів
- Положення про затвердження порядку проведення семестрового підсумкового контролю
- Положення про дистанційну форму здобуття вищої освіти у ННІ медсестринства
- Положення про екзаменаційну комісію, організацію та порядок проведення державної атестації
- Положення про організацію та порядок проведення атестації випускників за спеціальністю “Громадське здоров`я”
- Положення про організацію та порядок проведення атестації випускників за спеціальністю “Лікувальна справа”
- Положення про порядок проведення об’єктивно-структурованого клінічного іспиту, як складової частини атестації випускників зі спеціальності 221 «Стоматологія»
- Положення про організацію та порядок проведення атестації випускників за спецціальнісю 221 «Стоматологія»
- Положення про порядок проведення атестації випускників за спеціальністю “Фізична терапія” (бакалаври)
- Положення про порядок проведення об’єктивно-структурованого практичного (клінічного) іспиту у ТНМУ
- Положення про ОСП(К)І ФТЕ магістри 2020
- Положення про вибіркові дисципліни
- Положення про порядок усного перескладання підсумкових форм семестрового контролю знань студентів
- Положення про порядок проведення атестації випускників у дистанційному режимі
- Положення про порядок підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії
- Положення про атестацію здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії
- Положення про порядок підготовки та захисту магістерських робіт студентами фармацевтичного факультету
- Положення про порядок підготовки та захисту кваліфікаційних робіт здобувачами вищої освіти фармацевтичного факультету
- Положення про організацію та порядок проведення атестації випускників фармацевтичного факультету
- Положення про підвищення кваліфікації та стажування науково-педагогічних і педагогічних працівників
- Положення про порядок відпрацювання пропущених занять студентами
- Положення про порядок відпрацювання студентам практичних, лабораторних та семінарських занять з клінічних та медико-біологічних дисциплін. що були пропущені без поважних причин
- Порядок преміювання за публікаційну активність наукових та науково-педагогічних працівників
- Положення про написання, оформлення і захист магістерських робіт
- Положення про методику обрахунку лікувального навантаження професорсько-викладацького складу клінічних кафедр
- Положення про процедуру прикріплення та підготовку здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії поза аспірантурою
- Положення про педагогічну практику аспірантів
- Положення проздійснення організаційних заходів щодо підготовки та проведення рейтингового розподілу в інтернатуру випускників ТНМУ
- Положення про ведення діловодства за зверненнями громадян
- Положення про організацію та користування корпоративною електронною поштою ТНМУ
- Положення про систему безперервного професійного розвитку медичних та фармацевтичних працівників у ТНМУ
|
Мови освітнього процесу |
|
Положення структурних підрозділів університету |
|
Система забезпечення якості вищої освіти |
|
Результати моніторингу якості освіти |
|
Матеріально-технічне забезпечення університету |
|
Облік використання робочого часу |
|
Штатний розпис |
|
Кошторис та зміни до нього |
|
Бюджет закладу освіти |
|
Звіт про використання та надходження коштів |
|
Інформація щодо проведення тендерних процедур |
|
Орендні відносини |
|
Інші документи щодо діяльності університету |
|
Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами |
|
Енергозбереження |
|
Політика запобігання та боротьби з корупцією |
|
Політика запобігання та протидії дискримінації, сексуальним домаганням, булінгу (цькуванню) в університеті
|
|
Політика сприяння академічній доброчесності в університеті
|
|
Інструкції щодо дій в умовах надзвичайних ситуацій
|
|
Телефон довіри |
|
Доступ до публічної інформації
Тернопільський національний медичний університет надає публічну інформацію керуючись Законом України «Про доступ до публічної інформації» та Указом Президента України «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації».
Надання публічної інформації ТНМУ ім. І.Я. Горбачевського здійснює у відповідь на інформаційний запит.
Згідно з законом, публічною є відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень.
Запит від особи на отримання інформації подається у довільній формі. При цьому обов’язково необхідно вказати:
1) ім′я та прізвище запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер телефону;
2) опис інформації, яку запитувач хотів би отримати (вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит);
3) підпис і дату.
З метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на інформацію особа може подавати запит шляхом заповнення відповідних форм запитів на інформацію.
Форми для подання інформаційного запиту у письмовому виді:
Поштова адреса ТНМУ ім. І.Я. Горбачевського для подання інформаційного запиту:
м.Тернопопіль, майдан Волі 1, 46001, відповідальній особі з питань запитів на інформацію (на конверті вказувати Публічна інформація);
Тел.: +380 352 524492; +380 67 8802161;
Fax: +380 352 524183, 250929
електронна пошта: university@tdmu.edu.ua
Інформація щодо виконання ТНМУ ім. І.Я. Горбачевського Закону України «Про доступ до публічної інформації»
Положення про інформаційний супровід веб-ресурсів ТНМУ